ČASTÉ OTÁZKY

Je tovar diskrétne zabalený?

Áno, je. Tovar je zabalený v diskrétnej fólii, prípadne väčšia objednávka v penovej obálke alebo v krabičke. Obsah nikdy nepresvitá.

Je odosielateľ diskrétny?

Áno, je. Na zasielke nie je žiadne logo, ani názov obchodu.

Ako posielate tovar?

1. triedou cez slov. poštu alebo kuriérom slov. pošty.

Je možný osobný odber?

Žiaľ, osobný odber nie je možný.

Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Tovar priebežne dopĺňame. Snažíme sa všetky objednávky vybaviť čo najrýchlejšie, väčšinou hneď nasledovný pracovný deň.

Tovar naozaj máte na sklade?

Áno, tovar máme naozaj na sklade u nás, keď svieti na stránke zeleným - na sklade. Nemusíte sa báť, že budete musieť dlho čakať, kým k nám príde od dodávateľa. Keď nie je na sklade, tak si ho môžete objednať a môžete sa rozhodnúť, či si naň počkáte, alebo dáte prednosť inému výrobku, ktorý je skladom a vieme Vám ho hneď poslať.

Objednal(a) som si tovar a zatiaľ mi nedorazil. Čo s tým?

Po odoslaní balíčka Vám pošleme sms správu, že bol odoslaný, takže za 1-3 dni by to malo byť u Vás. Ak Vám balíček neprišiel, kontaktujte nás, pošleme Vám podacie číslo a choďte sa, prosím, opýtať na Vašu poštu, čo sa mohlo stať a nech ho nájdu.